BEN 10 OMNIVERSE 1. SEZON 1. BÖLÜM

BEN 10 OMNIVERSE 1. BÖLÜM




İlk bölüm geçmişten bir sahne ile başlar. Genç Ben (11 yaş), Dört Kol olarak Malware ile dövüşmektedir. Malware Omnitrix'in gücünü emer,acı içinde kıvrılan Dört Kol Omnitrix veritabanında bir hata sonucu Dört Kol eski haline döner. Ben hemen serinin yeni uzaylılarından olan FeedBack (Geri Besleme) ye dönüşür. Feedback, Malware'nin en zorlandığı uzaylıdır çünkü Feedback'in elektriksel gücü,Galvanic Mechamorp yapısına zarar vermektedir. Seri ilerledikçe geçmişten sahnelerle devam eden dizide Kyhber ortaya çıkar. Kyhber aslında Ben 10'in uzaylı avcılarının DNA'larını toplamaktadır. Tabi bu arada Omnitrix içinde Ben'in peşine düşer. Kyhber, Malware ve Dr Psychobos ortaktır. Asıl Amaçları Azmuth'un gezegeni olan Galvan Prime'a saldırmaktır.Ama başarısız olurlar.
Kevin ve Gwen, Gwen'in koleji için Bellwood'dan ayrılırlar. Ben 10 tek başına kaldığını düşünürken, aslında büyükbaba Max'in yanına yerleştirmiş olduğu Rook Blonko ile yolları kesişir.Rook , Ravonnahlı bir tesisatçıdır. Artık Ben'in yeni ortağı odur.İkisi beraber yeni maceralara atılırlar.





Share this article :